L’Avellana d’Aquí són el resultat de l’esforç compartit entre la Cooperativa Falset Marçà i l’Agrícola i Secció de Crèdit Comarcal de Cornudella de Montsant, dues de les deu cooperatives que formen part del projecte d’intercooperació Vincloop, al Priorat.
Aquest projecte va més enllà de la valorització dels productes del territori: impulsem el relleu generacional, fomentem la sobirania alimentària, promovem la transició energètica i oferim serveis per enfortir la petita pagesia local.
Les nostres avellanes són d’aquí, produïdes per petits agricultors del Priorat, en un territori de secà que els confereix un gust més intens. Provenen de varietats tradicionals com la ‘Negret’, conegudes per la seva qualitat i aptitud al torrat. Amb una major estabilitat oxidativa, textura cruixent i sabor intens a avellana, representen la identitat d’un territori i la força de la cooperació.
Són molt més que avellanes: són territori, sostenibilitat i qualitat.
9,35 €El preu original era: 9,35 €.7,95 €El preu actual és: 7,95 €.